Четвер, 16.05.2024, 08:16
Вітаю Вас Гість | RSS

Регіональний центр професійно-технічної освіти №1 м.Кременчука

Категорії розділу

Каталог файлів

Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 39
Показано матеріалів: 31-39
Сторінки: « 1 2 3 4

Методична розробка

уроку економіки на тему:

 «Підприємництво. Організаційно-економічні форми підприємництва»

Методична розробка містить досвід роботи викладача економіки Фурс О.С, щодо використання на уроках елементів інформаційних технологій, проблемних запитання, елементів медіаосвіти, випереджальних завдань учням. Перевірка раніше вивченого матеріалу здійснюється у вигляді самостійної роботи з самоперевіркою учнів. При вивченні нового матеріалу використовуються різноманітні форми роботи. Формування нових знань базується на використовувати вже набуті знання, розвиваються навички самостійної роботи при підготовці випереджального завдання, а також розвиваються вміння знаходити міжпредметні зв’язки  і застосовувати їх в повсякденному житті. Різноманітні форми роботи на уроці розвивають комунікативні, пізнавальні та загальноосвітні навички, навички роботи в групах, вміння відстоювати власну точку зору, чітко і лаконічно висловлювати думки. Головне – навчальна діяльність учнів відбувається більш успішно, бо розвивається пізнавальний інтерес. Наявні потреби в одержанні умінь і навичок.

Запровадження елементів інформаційних технологій дає можливість розвивати увагу учнів і пізнавальний інтерес до теми, предмету.

Набутий досвід дозволяє кожному самореалізуватися на наступних уроках. Розкрити себе і свої здібності, щоб впевнено і цілеспрямовано розвивати їх в подальшому житті.

Фурс  О.С.

Методична розробка 

виховної години на тему:

«Година цікавих повідомлень: «Еволюція книги»

До Всеукраїнського дня бібліотек. В актовому залі нашого ліцею для груп І курсу  був проведений виховний захід: «Година цікавих повідомлень: «Еволюція книги»

Мета - залучити учнів до активного самостійного читання, виховувати шанобливе ставлення до книги, до  досягнень людства.

зав. бібліотекою Безкровна С.Ф.

бібліотекар Мостовенко Л.І.

Методична розробка 

виховного заходу на тему:

„Душа поетова святая живе в святих його речах...”

(до 200-ї річниці від дня народження Т.Г.Шевченка)

Мета уроку:   закріпити уявлення учнів про Тараса Григоровича Шевченка як про літературного генія, основоположника сучасної української літературної мови, виразника і хранителя народного духу; виховувати почуття власної гідності, патріотизм, чесність, справедливість, доброту, взаємопідтримку між друзями та близькими людьми; розвивати культуру почуттів, сприяти моральному удосконаленню особистості, заохочувати здобувати знання,  бажання рости гідними громадянами нашої держави.

 Завдання: долучати учнів до світу прекрасного, до історичної спадщини та культурних цінностей українського народу; вчити учнів усвідомлювати себе частиною великого народу, який є справжнім господарем рідної землі.


Кравцова С.Б.

Методична розробка уроку

Ю. Яновський. Новела «Подвійне коло» з роману «Вершники». Ідея протиставлення загальнолюдських вартостей класовим. Проблема розпаду роду, родини як трагедія народ

Пропонована вашій увазі методична розробка уроку складена за програмою «Українська література 10-11 класи. Рівень стандарту, академічний рівень».

   Проблемна мета розробки — допомогти викладачам-предметникам підготуватися до уроку літератури. 
    План-конспект дає змогу викладачеві по­ступово, крок за кроком, підвести учнів до усвідомлення теми уроку.
   Запропонований  конспект уроку репрезентує інтерактивні технології та нестандартні прийоми, методику особистісно зорієнтованого навчання, механізми формування літературної компетенції учнів, самореалізації його особистості  на уроках української літератури.
   Методична розробка розрахована на викладачів української мови та літератури професійно-технічних навчальних закладів.
Дусмурадова А.О.
З В І Т
директора ДНЗ «Кременчуцького професійного ліцею
 нафтопереробної промисловості»
Крутько Валентини Петрівни
про роботу на посаді за 2009-2013 рр.
Тиждень професії
"Реставратор декоративних штукатурок і ліпних виробів. 
Монтажник гіпсокартонних конструкцій"

      Із метою розвитку творчої особистості учнів, формування в учнів інтересу до обраної професії, стимулювання до роздумів, активного пошуку, дослідження, самостійного опрацювання додаткових інформаційних джерел в Державному навчальному закладі «Кременчуцький професійний ліцей нафтопереробної промисловості» з 22 по 26 жовтня 2012 року проводився тиждень з професії «Реставратор декоративних штукатурок і ліпних виробів. Монтажник гіпсокартонних конструкцій»

Майстер-клас

"Технологія нанесення декоративної штукатурки "короїд" "


Мета: ознайомлення з технологією наненсення декоративної штукатурки "короїд”, відпрацювання прийомів нанесення декоративної штукатурки, використання елементів новизни, спрямованих на забезпечення якості й ефективності виробничого навчання.

Завдання:

n    передача Майстром свого досвіду шляхом прямого і коментованого показу послідовності дій, методів, прийомів і форм виробничої діяльності;

n   спільне відпрацювання методичних прийомів нанесення декоративної штукатурки;

n   надання допомоги Слухачам в ознайомленні з методами нанесення декоативної штукатурки.

Методична розробка на тему

"Кваліфікаційні роботи зі спеціальності "Кухар. Офіціант" "

Дана методична розробка містить методику проведення кваліфікаційних пробних робіт з професії "Кухар. Офіціант”, розроблені завдання для учнів, фотоматеріалами робочих місць учнів на підприємстві. Використані сучасні технології приготування страв та обслуговування відвідувачів. Вдало розкрито взаємозв'язок виробничого навчання з новими технологіями на виробництві.

Пробні кваліфікаційні роботи дають можливість перевірити фахову майстерність учнів згідно кваліфікаційних характеристик, виявити здатність працювати самостійно та проявляти творчість у роботі, оцінити їх здатність здійснювати правильний вибір у вирішенні  нестандартних виробничих ситуацій, тим самим наблизивши працю учнів-випускників харчового напрямку та сфери обслуговування до праці робітників на виробництві.

Робота має велику кількість фотоматеріалів та фотоілюстрацій як процесу роботи так і готових страв, виконаних учнями.

Даний матеріал може бути використаний та мати практичне застосування в навчальних закладах,  які готують спеціалістів з професії "Кухар. Офіціант” 

Доповідь на тему 

"Використання мовного європейського портфоліо"    


    Портфоліо (від англ. portfolio - портфель, папка) - це папка документів з навчального предмета як компонента навчальної діяльності учнів, який ведеться учнями при педагогічному супроводі вчителя.

   Мовний портфоліо («English Language Portfolio»), розроблений Лінгвістичним Комітетом Ради Європи з метою стандартизації вимог до вивчення, викладання й оцінювання досягнень у галузі вивчення іноземних мов громадянами європейських країн, було презентовано в Україні у 2003 році після опрацювання у 15-ти країнах Європейського Союзу.

Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz