Четвер, 16.05.2024, 13:01
Вітаю Вас Гість | RSS

Регіональний центр професійно-технічної освіти №1 м.Кременчука

Категорії розділу

Каталог файлів

Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 39
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 »

Методична розробка уроку

з  економіки

"Безробіття, його причини та види"

На даному уроці формуються знання учнів про безробіття, його види та причини. Обраний вид уроку сприяє розвитку навичок самостійної роботи, удосконаленню комунікабельності учнів.

Викладач у даній методичній розробці використовує такі методи інтерактивного навчання: проектні технології, робота в групах, використання інформаційних технологій. Учні працюють в групах, що розвиває їх комунікативні здібності. У навчанні та самонавчанні ефективно та раціонально використовуються елементи інформаційних технологій. Пізнавальний інтерес учнів реалізується в підготовці теоретичного матеріалу на конкретну тему.

Запропонований метод формування нових знань з використанням елементів інформаційних технологій сприяє розвитку пізнавальних навичок учнів. Пізнавальний інтерес формується у кожного учня і має логічне  продовження на наступних уроках.

викладач О.С. Фурс

Звіт

про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника

№ 1  від  24 січня 2014р.

Звіт

про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника

№ 2  від  24 січня 2014р.

Майстер-клас
по нанесенню клею на плити утеплювача, кріплення листів

МЕТА: ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ОВОЛОДІННЯ СУЧАСНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ ВИРОБНИЦТВА, РОЗВИВАТИ ЗНАННЯ, ВМІННЯ,НАВИЧКИ ТА ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ.

Завдання:
  • передача майстром  в/н свого досвіду  шляхом прямого і коментованого показу послідовності дій, методів, прийомів і  форм виробничої діяльності; 
  • надання допомоги слухачам в ознайомленні з методами   нанесення клею на плити  утеплювача, кріплення листів.
  • спільне відпрацювання прийомів: нанесення клею на плити утеплювача, кріплення листів.
Майстер виробничого навчання 
Москаленко Вікторія Іванівна

Методична розробка

виховного заходу

"Душа поетова святая живе в святих його речах..."

Методична розробка Першого уроку складена відповідно до запропонованої теми з нагоди 200-річчя від дня народження Т.Г. Шевченка.

Проблемна мета розробки – допомогти викладачам проводити заходи, присвячені Кобзарю.

Запропонований конспект виховного заходу репрезентує механізми формування усвідомлення учнями значущості таланту видатного поета,  художника і мислителя Т. Г. Шевченка. Методи і прийоми, використані під час проведення Першого уроку, допоможуть педагогам виховувати в учнів почуття патріотизму, справедливості та гордості за кращих синів українського народу.

Методична розробка розрахована на викладачів професійно-технічних закладів.

Симоненко Світлана Юхимівна

Мухіна Оксана Йосипівна

Черненко Людмила Василівна

Стаття на тему:

"Форми та результати правоосвітньої роботи з батьками"

Україна – національна демократична і правова держава. Але існує ряд соціально-економічних і правничих проблем, які, на жаль, розвиваються разом з молодою країною. Процес цей надзвичайно складний і багатогранний. У життя наше приходять нові поняття і прагнення, які не всі можуть адекватно сприйняти і реалізувати. Це породжує зневіру, бездуховність, схиляння перед чужим і наносним, втрату своїх історичних культурних і духовних цінностей.

У суспільстві це викликає занепокоєння і стимулює процес пошуку шляхів для виходу із ситуації, що складається.

Одним словом, як говорив апостол Павло, треба виховувати людину, для якої духовність і законослухняність «вище від усякого начальства,  і влади, і сили, і панування…».

                                                                                                                       Ю.М.Дусмурадов

Методична розробка 

відкритого виховного заходу 

"Я люблю біологію"

Розробка відкритого виховного заходу спрямована на розширення наукового кругозору учнів з біології. У чіткій і лаконічній формі підсумовуються вже набуті знання і створюються умови для подальшого заохочення у вивченні предмету.

Для донесення до учнів необхідності і важливості вивчення біології пропонуються конкретні завдання, що потребують максимальних знань і уважності.

    При проведенні гри спрямовується увага учнів на культуру поведінки у суспільстві, формується почуття колективізму, вміння приходити на допомогу.

Використовуються різноманітні форми роботи з аудиторією. Серед них: перевірка теоретичних знань, логічного мислення, вміння працювати в колективі, знаходити вихід з різноманітних життєвих ситуацій.

Методична розробка може бути повністю використання викладачами біології для проведення свята, або її окремі елементи -  для різнобарвності повсякденних уроків.
О.С.Фурс

Завдання з олімпіади 

на тему "Пожежна безпека" з предмету охорона праці

Робота містить особистий досвід викладача спецтехнології з професії «Лаборант хімічного аналізу» та викладача інформатики.

Дана розробка представляє олімпіаду з охорони праці з елементами інформаційних технологій.

Завдання олімпіади спрямовані на удосконалення умінь та знань учнів про пожежну безпеку на виробництві – використання вогнегасних речовин та матеріалів, пожежної техніки та пристроїв; техніку безпеки при роботі за комп’ютером та правила поводження в кабінеті інформатики; оцінки небезпеки різних ситуацій в умовах виробництва.

Дані матеріали можуть бути використані в навчальних закладах, де готують лаборантів хімічного аналізу.

Г.В.Шеремет

К.С.Безклинська

РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2014 рік

 Державний навчальний заклад «Кременчуцький професійний ліцей нафтопереробної промисловості» 02546720

(найменування замовника, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)

Методична розробка

уроку з інформатики

"Графічні схеми базових структур алгоритмів"

Методична розробка складена за програмою «Інформатика 10-11 класи. Рівень стандарту, академічний рівень». Тема програми з інформатики № 1 «Моделювання. Основи алгоритмізації» - 5 годин. Тема уроку «Графічні схеми базових структур алгоритмів».

Запропонований конспект уроку містить досвід роботи викладача інформатики Безклинської К.С., щодо використання на уроках при поясненні нового матеріалу презентацій, елементів гри та логічних головоломок. При формуванні практичних умінь і навичок, під час виконання практичного завдання учні вчаться самостійно використовувати отриману інформацію, розвивати логічне мислення та вміння орієнтуватися в інформаційному просторі.

Ці форми роботи розвивають ініціативу та самостійність учнів. Навчальна діяльність учнів відбувається більш успішно, бо розвивається пізнавальний інтерес. Є потреби в одержанні умінь і навичок.

Безклинська К.С.

Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz