|
Каталог файлів
У категорії матеріалів: 6 Показано матеріалів: 1-6 |
|
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
СТАТТЯ
"Особливості формування характеру підлітка"
Кожний віковий період в житті людини по своїй суті дуже важливий. Розвивається людина, розвивається і її особистість, індивідуальність. Але перші етапи в житті людини, як становлення особистості, відіграють найбільшу роль. Підлітковий період є найбільш складним і, можливо, самим головним. Підліток – це вже не дитина, але й ще не доросла людина. Поведінка підлітка є специфічною, маргінальною, але її зовнішні прояви не розкривають її суті і не дають пояснення.
У підлітковому віці активно розвиваються і закріплюються вольові риси характеру. Нагадаю, що характер людини – це те, що визначає її значимість. Характер людини впливає на пізнавально - розвиваючі процеси: сприйняття, увагу, уявлення, мислення, пам’ять.
Автор Кравцова С.Б.
СТАТТЯ
"Інноваційні ігрові технології навчання"
Вихід практики виховання на технологічний рівень вимагає від педагога високого професіоналізму. Вийти на технологічний рівень – значить вийти на рівень операційний, коли обґрунтовуються вироблювані операції для отримання результату. Психологічне рішення припускає чіткий поелементний опис операції, точну характеристику проектованого гарантованого результату і, у результаті, певний алгоритм рішення, згідно з яким педагог може працювати, не опускаючи жодної з операцій, бо кожна з них відіграє особливу функцію, і разом вони визначають цілісний результат. Мислити технологічно – це означає проектувати свою професійну дію з упевненістю в позитивній подальшій взаємодії «педагог – учень», а значить, у позитивній взаємодії учня з навколишнім світом, що й стає запорукою її всебічного фізичного й духовного розвитку. Будь-яка технологія має засоби, що активізують й інтенсифікують діяльність учнів.
Гра поряд з працею й навчанням – один з головних видів діяльності людини. Гра – це вид діяльності в умовах ситуацій, спрямованих на відтворення та засвоєння громадського досвіду, у якому складається та вдосконалюється самоврядування поведінкою.
Автор: викладач Кравцова С.Б.
ДОПОВІДЬ
"Формування життєвої компетентності через виховання всебічно та гармонійно розвиненої особистості"
Шлях України у щасливе майбутнє пролягає через виховання. Виховання в житті людей – первинне і головне, усе інше – його наслідки. Там, де виховання відкладають «до кращих часів» і починають вирішувати інші, загальніші і важливіші, як здається, проблеми, ці кращі часи не настають ніколи. Виховання – це саме життя, а життя «на потім» відкласти не можна.
Виховання - це процес соціальний в найширшому розумінні. З усім складним світом навколишньої дійсності дитина входить у безкінечне число відносин, кожна з яких незмінно розвивається, переплітається з іншими відносинами, ускладнюється моральним і фізичним зростанням самої дитини. Завдання класного керівника – спрямувати цей розвиток і керувати ним
«Діти живуть щохвилини, щогодини, щодня, живуть невпинно й безупинно,» - писав великий педагог Ш. Амонашвілі. Шкільне життя -це лише частина цілісного процесу життєдіяльності дитини. Я переконана, що на кожному ступені розвитку особистості школа, ліцей а зокрема і класні керівники, повинні створювати умови для повноцінної життєдіяльності дитини. Повнота, яскравість думок, почуттів, образів, які переживають учні у навчально-виховному процесі, - необхідна умова розквіту їхньої індивідуальності. Учень – це завжди Людина з великої літери, тому що він потенційно невичерпно багатий. І саме ліцей повинен допомогти дитині заглянути в себе і визначити набір цінностей, які узгоджуються з її неповторною людською сутністю, які забезпечуватимуть її компетентність як громадянина, патріота, члена колективу, сім’янина, особистості. Саме у цьому я вбачаю своє основне завдання як класного керівника.
Досягнення людиною життєвого успіху є однією з найважливіших проблем, які постали перед людством у XXI столітті. Успіх людини, як показує досвід, залежить, насамперед, від її компетентності. Погоджуюсь із твердженням англійського філософа Едмунда Берка: «Людина народжена не для того, щоб бути весь час щасливою – це неможливо. Вона народжена, щоб бути Людиною. Потрібно вступати в життя так, як ідуть в бій: хоробро і підготовлено». Життєва компетентність дітей – основа розвитку особистості. Щоб мати можливість знайти своє місце в житті, молода людина, на мою думку, повинна володіти такими якостями:
- мати життєве кредо, мету у житті;
- орієнтуватись у системі загальнолюдських цінностей;
- робити правильний життєвий вибір;
- самостійно і критично мислити;
- усвідомлювати, де і яким чином здобуті знання можуть бути використані;
- грамотно працювати з інформацією;
- бути здатною генерувати нові ідеї, творчо мислити;
- бути комунікабельною, контактною у різних соціальних групах;
- вміти самостійно працювати над розвитком духовності та інтелекту;
- бути конкурентоспроможною у сучасній ринковій економіці;
- приймати рішення і нести відповідальність за їх реалізацію.
Автор: викладач Симоненко Світлана Юхимівна
СТАТТЯ
"Кременчук у роки Великої Вітчизняної війни"
Стаття присвячується Дню визволення Кременчука від німецько-фашистських загарбників. Хочеться вклонитися кременчужанам, які брали активну участь у воєнних діях на фронтах та у підпіллі, які ціною власного життя здобули для нас квітуче сьогодення та майбутнє.
Автор Кравцова С.Б.
Стаття на тему: "Форми та результати правоосвітньої роботи з батьками" Україна – національна демократична і правова держава. Але існує ряд соціально-економічних і правничих проблем, які, на жаль, розвиваються разом з молодою країною. Процес цей надзвичайно складний і багатогранний. У життя наше приходять нові поняття і прагнення, які не всі можуть адекватно сприйняти і реалізувати. Це породжує зневіру, бездуховність, схиляння перед чужим і наносним, втрату своїх історичних культурних і духовних цінностей. У суспільстві це викликає занепокоєння і стимулює процес пошуку шляхів для виходу із ситуації, що складається. Одним словом, як говорив апостол Павло, треба виховувати людину, для якої духовність і законослухняність «вище від усякого начальства, і влади, і сили, і панування…». Ю.М.Дусмурадов
З В І Т директора ДНЗ «Кременчуцького професійного ліцею
нафтопереробної промисловості»
Крутько Валентини Петрівни
про роботу на посаді за 2009-2013 рр.
|
|
| | |
|
|
|
|
|
|