П`ятниця, 19.04.2024, 09:23
Вітаю Вас Гість | RSS

Регіональний центр професійно-технічної освіти №1 м.Кременчука

Каталог файлів

Головна » Файли » Методична скарбниця

У розділі матеріалів: 28
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 »

Методична розробка виховної години  на тему :

«Вітчизна – це не хтось і десь,  Я — теж Вітчизна…»

Форма заходу:  урок знань

Місце проведення: актовий зал
Мета: поглибити знання учнів про складники патріотизму; формувати в учнів ціннісні орієнтації до держави та суспільства, риси сучасного патріота української держави, уявлення про способи вияву патріотичної позиції; сприяти зацікавленості і бажанню виявляти патріотичні якості в повсякденному житті; виховувати почуття співучасті та милосердя, національної гордості та любові до України.

Обладнання та оформлення: Державний Прапор України; плакати з висловлюваннями відомих людей ; пісні про Україну, комп’ютер; проектор.

Очікувані результати: сформованість більш високого рівня громадянського самовизначення й відповідальності; розвиток почуття гордості за приналежність до української нації.

Методична розробка

виховної години на тему:

"Пісня з рукою на серці..."

Запропонована вашій увазі методична розробка виховного заходу присвячена урочистостям з нагоди 200-ліття з дня народження М. Вербицького та 150-річчя з дня створення державного Гімну України. Матеріал підібраний з врахуванням вікових та психологічних особливостей учнів ПТНЗ.

Проблемна мета розробки — допомогти викладачам та майстрам виробничого навчання підготуватися до виховних годин, присвячених життю і творчості видатного сина українського народу та вивченню історії державних символів України. Методична розробка розрахована на викладачів та майстрів виробничого навчання професійно-технічних навчальних закладів.

Автори:

викладач української мови і літератури

 А. О. Дусмурадова;

бібліотекарі С. Ф.Безкровна, Л. І. Мостовенко

Методична розробка

виховної години на тему:

"Найчистіша душа незрадлива, Найскладніша людина проста…"

Мета виховної години - вшанувати пам’ять «витязя української поезії» - Василя Симоненка, пригадати основні віхи життєпису  поета, дізнатися цікаві факти про В.А.Симоненка;  формувати в учнів кращі риси людського характеру, розуміння цінності життя;  виховувати шанобливе ставлення до  людей,  почуття любові до отчого краю.

Підготувала:

 викладач української мови і літератури

вищої категорії, «викладач-методист»,

Дусмурадова А. О.

Методична розробка

уроку з предмету "Технологія переробки нафти та нафтопродуктів"

на тему "Технологічний процес установки ЕлЗУ"

На даному уроці формуються знання учнів про поняття «сира нафта» та види нафтової емульсії, про технологічний процес установки ЕлЗУ, з яких апаратів та пристроїв складається технологічна схема установки ЕлЗУ, основний апарат установки, способи руйнування нафтової емульсії.  Після уроку в учнів присутнє чітке уявлення про технологічний процес, сформовані навички правильності читання технологічної схеми установки ЕлЗУ.

Запропонований розробка уроку може використовуватися викладачами нафтохімічного профілю для професійно-технічних навчальних закладів.

Автор викладач-спеціаліст Гунько І.О.

 

Методична розробка

уроку біології

на тему: "Єдність хімічного складу живих організмів"

 

Дана методична розробка – урок теоретичного навчання з біології, основ екології. Тема програми з біології, основ екології № 2 «Органічні речовини» - 8 години. Тема уроку «Єдність хімічного складу живих організмів».

На даному уроці формуються знання про особливості застосування медичних препаратів. Вивчення нового матеріалу ґрунтується на вже існуючі знання про хімічні елементи в живих організмах, органічні речовини та необхідність у підтриманні їх балансу.

При проведенні уроку використовуються методи інтерактивного навчання, що позитивно відображається на кінцевому результаті навчально-пізнавальної діяльності.

Використання інтерактивних методів навчання урізноманітнює урок і робить його цікавим як для учасників навчально-виховного процесу так і є корисним для вивчення теоретичного і практичного підґрунтя впровадження інтерактивного навчання на уроках біології.

Автор викладач 2 категорії Фурс О.С.

СТАТТЯ

"Особливості формування характеру підлітка"

Кожний віковий період в житті людини по своїй суті дуже важливий. Розвивається людина, розвивається і її особистість, індивідуальність. Але перші етапи в житті людини, як становлення особистості, відіграють найбільшу роль. Підлітковий період є найбільш складним і, можливо, самим головним.  Підліток – це вже не дитина, але й ще не доросла людина. Поведінка підлітка є специфічною, маргінальною, але її зовнішні прояви не розкривають її суті і не дають пояснення.

У підлітковому віці активно розвиваються і закріплюються вольові риси характеру. Нагадаю, що характер людини – це те, що визначає її значимість.  Характер людини впливає на пізнавально - розвиваючі процеси: сприйняття, увагу, уявлення, мислення, пам’ять.

Автор Кравцова С.Б.

Методична розробка

уроку інформатики

на тему: "Діаграми в електронних таблицях"

Методична розробка складена за програмою «Інформатика 10-11 класи. Рівень стандарту, академічний рівень». Тема програми з інформатики № 2 «Системи опрацювання табличних даних» - 12 годин. Тема уроку «Діаграми в електронних таблицях».

У даній методичній розробці Безклинської К.С. поєднані різноманітні методи роботи з учнями, а саме: під час актуалізації знань – фронтальне опитування, під час вивчення нового матеріалу – бесіда з елементами розповіді та перегляд відеоуроку, під час закріплення вивченого матеріалу – випереджальне завдання для декількох учнів та практичне завдання для групи, під час узагальнення та систематизації – фронтальне опитування, вправа «Я навчився…».

При формуванні практичних умінь і навичок, виконанні практичного завдання учні вчаться самостійно застосовувати отримані знання на практиці, розвивати логічне мислення та вміння орієнтуватися в інформаційному просторі.

Запропонований конспект уроку може використовуватися викладачами інформатики загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів.

Автор Безклинська К.С.

СТАТТЯ

"Інноваційні ігрові технології навчання"

Вихід практики виховання на технологічний рівень вимагає від педагога високого професіоналізму. Вийти на технологічний рівень – значить вийти на рівень операційний, коли обґрунтовуються вироблювані операції для отримання результату. Психологічне рішення припускає чіткий поелементний опис операції, точну характеристику проектованого гарантованого результату і, у результаті, певний алгоритм рішення, згідно з яким педагог може працювати, не опускаючи жодної з операцій, бо кожна з них відіграє особливу функцію, і разом вони визначають цілісний результат. Мислити технологічно – це означає проектувати свою професійну дію з упевненістю в позитивній подальшій взаємодії «педагог – учень», а значить, у позитивній взаємодії учня з навколишнім світом, що й стає запорукою її всебічного фізичного й духовного розвитку.  Будь-яка технологія має засоби, що активізують й інтенсифікують діяльність учнів.

Гра поряд з працею й навчанням – один з головних видів діяльності людини. Гра – це вид діяльності в умовах ситуацій, спрямованих на відтворення та засвоєння громадського досвіду, у якому складається та вдосконалюється самоврядування поведінкою.

Автор: викладач Кравцова С.Б.

ДОПОВІДЬ

"Формування життєвої компетентності через виховання всебічно та гармонійно розвиненої особистості"

      Шлях України у щасливе майбутнє пролягає через виховання. Виховання в житті людей – первинне і головне, усе інше – його наслідки. Там, де виховання відкладають «до кращих часів» і починають вирішувати інші, загальніші і важливіші, як здається, проблеми, ці кращі часи не настають ніколи. Виховання – це саме життя, а життя «на потім» відкласти не можна.
       Виховання - це процес соціальний в найширшому  розумінні. З усім складним світом навколишньої дійсності дитина входить у безкінечне число відносин, кожна з яких незмінно розвивається, переплітається з іншими відносинами, ускладнюється  моральним і фізичним зростанням самої дитини. Завдання класного керівника – спрямувати цей розвиток і керувати ним
       «Діти живуть щохвилини, щогодини, щодня, живуть невпинно й безупинно,» - писав великий педагог Ш. Амонашвілі. Шкільне життя -це лише частина цілісного процесу життєдіяльності дитини. Я переконана, що на кожному ступені розвитку особистості школа, ліцей а зокрема і класні керівники, повинні створювати умови для повноцінної життєдіяльності дитини. Повнота, яскравість думок, почуттів, образів, які переживають учні у навчально-виховному процесі, - необхідна умова розквіту їхньої індивідуальності. Учень – це завжди Людина з великої літери, тому що він потенційно невичерпно багатий. І саме ліцей повинен допомогти дитині заглянути в себе і визначити набір цінностей, які узгоджуються з її неповторною людською сутністю, які забезпечуватимуть її компетентність як громадянина, патріота, члена колективу, сім’янина, особистості. Саме у цьому я вбачаю своє основне завдання як класного керівника.
        Досягнення людиною життєвого успіху є однією з найважливіших проблем, які постали перед людством у XXI столітті.  Успіх людини, як показує досвід, залежить, насамперед, від її компетентності. Погоджуюсь із твердженням англійського філософа Едмунда Берка: «Людина народжена не для того, щоб бути весь час щасливою – це неможливо. Вона народжена, щоб бути Людиною. Потрібно вступати в життя так, як ідуть в бій: хоробро і підготовлено».  Життєва компетентність дітей – основа розвитку особистості. Щоб мати можливість знайти своє місце в житті, молода людина, на мою думку, повинна володіти такими якостями:

  • мати життєве кредо, мету у житті;
  • орієнтуватись у системі загальнолюдських  цінностей;
  • робити правильний  життєвий вибір;
  • самостійно і критично мислити;
  • усвідомлювати, де і яким чином здобуті знання можуть бути використані;
  • грамотно працювати з інформацією;
  • бути здатною генерувати нові ідеї, творчо мислити;
  • бути комунікабельною, контактною у різних соціальних групах;
  • вміти самостійно працювати над розвитком духовності та інтелекту;
  • бути конкурентоспроможною у сучасній ринковій економіці;
  • приймати рішення і нести відповідальність за їх реалізацію.

Автор: викладач Симоненко Світлана Юхимівна

СТАТТЯ

"Кременчук у роки Великої Вітчизняної війни"

Стаття присвячується Дню визволення Кременчука від німецько-фашистських загарбників. Хочеться вклонитися кременчужанам, які брали активну участь у воєнних діях на фронтах та у підпіллі, які ціною власного життя здобули для нас квітуче сьогодення та майбутнє.

Автор Кравцова С.Б.

1-10 11-20 21-28
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz