Четвер, 25.04.2024, 11:54
Вітаю Вас Гість | RSS

Регіональний центр професійно-технічної освіти №1 м.Кременчука

Каталог файлів

Головна » Файли » Методична скарбниця » Розробки уроків

У категорії матеріалів: 13
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Методична розробка

уроку з предмету "Технологія переробки нафти та нафтопродуктів"

на тему "Технологічний процес установки ЕлЗУ"

На даному уроці формуються знання учнів про поняття «сира нафта» та види нафтової емульсії, про технологічний процес установки ЕлЗУ, з яких апаратів та пристроїв складається технологічна схема установки ЕлЗУ, основний апарат установки, способи руйнування нафтової емульсії.  Після уроку в учнів присутнє чітке уявлення про технологічний процес, сформовані навички правильності читання технологічної схеми установки ЕлЗУ.

Запропонований розробка уроку може використовуватися викладачами нафтохімічного профілю для професійно-технічних навчальних закладів.

Автор викладач-спеціаліст Гунько І.О.

 

Методична розробка

уроку біології

на тему: "Єдність хімічного складу живих організмів"

 

Дана методична розробка – урок теоретичного навчання з біології, основ екології. Тема програми з біології, основ екології № 2 «Органічні речовини» - 8 години. Тема уроку «Єдність хімічного складу живих організмів».

На даному уроці формуються знання про особливості застосування медичних препаратів. Вивчення нового матеріалу ґрунтується на вже існуючі знання про хімічні елементи в живих організмах, органічні речовини та необхідність у підтриманні їх балансу.

При проведенні уроку використовуються методи інтерактивного навчання, що позитивно відображається на кінцевому результаті навчально-пізнавальної діяльності.

Використання інтерактивних методів навчання урізноманітнює урок і робить його цікавим як для учасників навчально-виховного процесу так і є корисним для вивчення теоретичного і практичного підґрунтя впровадження інтерактивного навчання на уроках біології.

Автор викладач 2 категорії Фурс О.С.

Методична розробка

уроку інформатики

на тему: "Діаграми в електронних таблицях"

Методична розробка складена за програмою «Інформатика 10-11 класи. Рівень стандарту, академічний рівень». Тема програми з інформатики № 2 «Системи опрацювання табличних даних» - 12 годин. Тема уроку «Діаграми в електронних таблицях».

У даній методичній розробці Безклинської К.С. поєднані різноманітні методи роботи з учнями, а саме: під час актуалізації знань – фронтальне опитування, під час вивчення нового матеріалу – бесіда з елементами розповіді та перегляд відеоуроку, під час закріплення вивченого матеріалу – випереджальне завдання для декількох учнів та практичне завдання для групи, під час узагальнення та систематизації – фронтальне опитування, вправа «Я навчився…».

При формуванні практичних умінь і навичок, виконанні практичного завдання учні вчаться самостійно застосовувати отримані знання на практиці, розвивати логічне мислення та вміння орієнтуватися в інформаційному просторі.

Запропонований конспект уроку може використовуватися викладачами інформатики загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів.

Автор Безклинська К.С.

Методична розробка уроку

з  економіки

"Безробіття, його причини та види"

На даному уроці формуються знання учнів про безробіття, його види та причини. Обраний вид уроку сприяє розвитку навичок самостійної роботи, удосконаленню комунікабельності учнів.

Викладач у даній методичній розробці використовує такі методи інтерактивного навчання: проектні технології, робота в групах, використання інформаційних технологій. Учні працюють в групах, що розвиває їх комунікативні здібності. У навчанні та самонавчанні ефективно та раціонально використовуються елементи інформаційних технологій. Пізнавальний інтерес учнів реалізується в підготовці теоретичного матеріалу на конкретну тему.

Запропонований метод формування нових знань з використанням елементів інформаційних технологій сприяє розвитку пізнавальних навичок учнів. Пізнавальний інтерес формується у кожного учня і має логічне  продовження на наступних уроках.

викладач О.С. Фурс

Майстер-клас
по нанесенню клею на плити утеплювача, кріплення листів

МЕТА: ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ОВОЛОДІННЯ СУЧАСНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ ВИРОБНИЦТВА, РОЗВИВАТИ ЗНАННЯ, ВМІННЯ,НАВИЧКИ ТА ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ.

Завдання:
  • передача майстром  в/н свого досвіду  шляхом прямого і коментованого показу послідовності дій, методів, прийомів і  форм виробничої діяльності; 
  • надання допомоги слухачам в ознайомленні з методами   нанесення клею на плити  утеплювача, кріплення листів.
  • спільне відпрацювання прийомів: нанесення клею на плити утеплювача, кріплення листів.
Майстер виробничого навчання 
Москаленко Вікторія Іванівна

Завдання з олімпіади 

на тему "Пожежна безпека" з предмету охорона праці

Робота містить особистий досвід викладача спецтехнології з професії «Лаборант хімічного аналізу» та викладача інформатики.

Дана розробка представляє олімпіаду з охорони праці з елементами інформаційних технологій.

Завдання олімпіади спрямовані на удосконалення умінь та знань учнів про пожежну безпеку на виробництві – використання вогнегасних речовин та матеріалів, пожежної техніки та пристроїв; техніку безпеки при роботі за комп’ютером та правила поводження в кабінеті інформатики; оцінки небезпеки різних ситуацій в умовах виробництва.

Дані матеріали можуть бути використані в навчальних закладах, де готують лаборантів хімічного аналізу.

Г.В.Шеремет

К.С.Безклинська

Методична розробка

уроку з інформатики

"Графічні схеми базових структур алгоритмів"

Методична розробка складена за програмою «Інформатика 10-11 класи. Рівень стандарту, академічний рівень». Тема програми з інформатики № 1 «Моделювання. Основи алгоритмізації» - 5 годин. Тема уроку «Графічні схеми базових структур алгоритмів».

Запропонований конспект уроку містить досвід роботи викладача інформатики Безклинської К.С., щодо використання на уроках при поясненні нового матеріалу презентацій, елементів гри та логічних головоломок. При формуванні практичних умінь і навичок, під час виконання практичного завдання учні вчаться самостійно використовувати отриману інформацію, розвивати логічне мислення та вміння орієнтуватися в інформаційному просторі.

Ці форми роботи розвивають ініціативу та самостійність учнів. Навчальна діяльність учнів відбувається більш успішно, бо розвивається пізнавальний інтерес. Є потреби в одержанні умінь і навичок.

Безклинська К.С.

Методична розробка

уроку економіки на тему:

 «Підприємництво. Організаційно-економічні форми підприємництва»

Методична розробка містить досвід роботи викладача економіки Фурс О.С, щодо використання на уроках елементів інформаційних технологій, проблемних запитання, елементів медіаосвіти, випереджальних завдань учням. Перевірка раніше вивченого матеріалу здійснюється у вигляді самостійної роботи з самоперевіркою учнів. При вивченні нового матеріалу використовуються різноманітні форми роботи. Формування нових знань базується на використовувати вже набуті знання, розвиваються навички самостійної роботи при підготовці випереджального завдання, а також розвиваються вміння знаходити міжпредметні зв’язки  і застосовувати їх в повсякденному житті. Різноманітні форми роботи на уроці розвивають комунікативні, пізнавальні та загальноосвітні навички, навички роботи в групах, вміння відстоювати власну точку зору, чітко і лаконічно висловлювати думки. Головне – навчальна діяльність учнів відбувається більш успішно, бо розвивається пізнавальний інтерес. Наявні потреби в одержанні умінь і навичок.

Запровадження елементів інформаційних технологій дає можливість розвивати увагу учнів і пізнавальний інтерес до теми, предмету.

Набутий досвід дозволяє кожному самореалізуватися на наступних уроках. Розкрити себе і свої здібності, щоб впевнено і цілеспрямовано розвивати їх в подальшому житті.

Фурс  О.С.

Методична розробка уроку

Ю. Яновський. Новела «Подвійне коло» з роману «Вершники». Ідея протиставлення загальнолюдських вартостей класовим. Проблема розпаду роду, родини як трагедія народ

Пропонована вашій увазі методична розробка уроку складена за програмою «Українська література 10-11 класи. Рівень стандарту, академічний рівень».

   Проблемна мета розробки — допомогти викладачам-предметникам підготуватися до уроку літератури. 
    План-конспект дає змогу викладачеві по­ступово, крок за кроком, підвести учнів до усвідомлення теми уроку.
   Запропонований  конспект уроку репрезентує інтерактивні технології та нестандартні прийоми, методику особистісно зорієнтованого навчання, механізми формування літературної компетенції учнів, самореалізації його особистості  на уроках української літератури.
   Методична розробка розрахована на викладачів української мови та літератури професійно-технічних навчальних закладів.
Дусмурадова А.О.
Тиждень професії
"Реставратор декоративних штукатурок і ліпних виробів. 
Монтажник гіпсокартонних конструкцій"

      Із метою розвитку творчої особистості учнів, формування в учнів інтересу до обраної професії, стимулювання до роздумів, активного пошуку, дослідження, самостійного опрацювання додаткових інформаційних джерел в Державному навчальному закладі «Кременчуцький професійний ліцей нафтопереробної промисловості» з 22 по 26 жовтня 2012 року проводився тиждень з професії «Реставратор декоративних штукатурок і ліпних виробів. Монтажник гіпсокартонних конструкцій»

1-10 11-13
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz