Четвер, 16.05.2024, 15:56
Вітаю Вас Гість | RSS

Регіональний центр професійно-технічної освіти №1 м.Кременчука

Категорії розділу

Каталог файлів

Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 39
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 4 »

Методична розробка

уроку біології

на тему: "Єдність хімічного складу живих організмів"

 

Дана методична розробка – урок теоретичного навчання з біології, основ екології. Тема програми з біології, основ екології № 2 «Органічні речовини» - 8 години. Тема уроку «Єдність хімічного складу живих організмів».

На даному уроці формуються знання про особливості застосування медичних препаратів. Вивчення нового матеріалу ґрунтується на вже існуючі знання про хімічні елементи в живих організмах, органічні речовини та необхідність у підтриманні їх балансу.

При проведенні уроку використовуються методи інтерактивного навчання, що позитивно відображається на кінцевому результаті навчально-пізнавальної діяльності.

Використання інтерактивних методів навчання урізноманітнює урок і робить його цікавим як для учасників навчально-виховного процесу так і є корисним для вивчення теоретичного і практичного підґрунтя впровадження інтерактивного навчання на уроках біології.

Автор викладач 2 категорії Фурс О.С.

СТАТТЯ

"Особливості формування характеру підлітка"

Кожний віковий період в житті людини по своїй суті дуже важливий. Розвивається людина, розвивається і її особистість, індивідуальність. Але перші етапи в житті людини, як становлення особистості, відіграють найбільшу роль. Підлітковий період є найбільш складним і, можливо, самим головним.  Підліток – це вже не дитина, але й ще не доросла людина. Поведінка підлітка є специфічною, маргінальною, але її зовнішні прояви не розкривають її суті і не дають пояснення.

У підлітковому віці активно розвиваються і закріплюються вольові риси характеру. Нагадаю, що характер людини – це те, що визначає її значимість.  Характер людини впливає на пізнавально - розвиваючі процеси: сприйняття, увагу, уявлення, мислення, пам’ять.

Автор Кравцова С.Б.

Методична розробка

уроку інформатики

на тему: "Діаграми в електронних таблицях"

Методична розробка складена за програмою «Інформатика 10-11 класи. Рівень стандарту, академічний рівень». Тема програми з інформатики № 2 «Системи опрацювання табличних даних» - 12 годин. Тема уроку «Діаграми в електронних таблицях».

У даній методичній розробці Безклинської К.С. поєднані різноманітні методи роботи з учнями, а саме: під час актуалізації знань – фронтальне опитування, під час вивчення нового матеріалу – бесіда з елементами розповіді та перегляд відеоуроку, під час закріплення вивченого матеріалу – випереджальне завдання для декількох учнів та практичне завдання для групи, під час узагальнення та систематизації – фронтальне опитування, вправа «Я навчився…».

При формуванні практичних умінь і навичок, виконанні практичного завдання учні вчаться самостійно застосовувати отримані знання на практиці, розвивати логічне мислення та вміння орієнтуватися в інформаційному просторі.

Запропонований конспект уроку може використовуватися викладачами інформатики загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів.

Автор Безклинська К.С.

РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ

річний план закупівель,

що здійснюються без проведення процедур закупівель на 2015 рік

Державний навчальний заклад «Кременчуцький професійний ліцей нафтопереробної промисловості», 02546720

СТАТТЯ

"Інноваційні ігрові технології навчання"

Вихід практики виховання на технологічний рівень вимагає від педагога високого професіоналізму. Вийти на технологічний рівень – значить вийти на рівень операційний, коли обґрунтовуються вироблювані операції для отримання результату. Психологічне рішення припускає чіткий поелементний опис операції, точну характеристику проектованого гарантованого результату і, у результаті, певний алгоритм рішення, згідно з яким педагог може працювати, не опускаючи жодної з операцій, бо кожна з них відіграє особливу функцію, і разом вони визначають цілісний результат. Мислити технологічно – це означає проектувати свою професійну дію з упевненістю в позитивній подальшій взаємодії «педагог – учень», а значить, у позитивній взаємодії учня з навколишнім світом, що й стає запорукою її всебічного фізичного й духовного розвитку.  Будь-яка технологія має засоби, що активізують й інтенсифікують діяльність учнів.

Гра поряд з працею й навчанням – один з головних видів діяльності людини. Гра – це вид діяльності в умовах ситуацій, спрямованих на відтворення та засвоєння громадського досвіду, у якому складається та вдосконалюється самоврядування поведінкою.

Автор: викладач Кравцова С.Б.

ДОПОВІДЬ

"Формування життєвої компетентності через виховання всебічно та гармонійно розвиненої особистості"

      Шлях України у щасливе майбутнє пролягає через виховання. Виховання в житті людей – первинне і головне, усе інше – його наслідки. Там, де виховання відкладають «до кращих часів» і починають вирішувати інші, загальніші і важливіші, як здається, проблеми, ці кращі часи не настають ніколи. Виховання – це саме життя, а життя «на потім» відкласти не можна.
       Виховання - це процес соціальний в найширшому  розумінні. З усім складним світом навколишньої дійсності дитина входить у безкінечне число відносин, кожна з яких незмінно розвивається, переплітається з іншими відносинами, ускладнюється  моральним і фізичним зростанням самої дитини. Завдання класного керівника – спрямувати цей розвиток і керувати ним
       «Діти живуть щохвилини, щогодини, щодня, живуть невпинно й безупинно,» - писав великий педагог Ш. Амонашвілі. Шкільне життя -це лише частина цілісного процесу життєдіяльності дитини. Я переконана, що на кожному ступені розвитку особистості школа, ліцей а зокрема і класні керівники, повинні створювати умови для повноцінної життєдіяльності дитини. Повнота, яскравість думок, почуттів, образів, які переживають учні у навчально-виховному процесі, - необхідна умова розквіту їхньої індивідуальності. Учень – це завжди Людина з великої літери, тому що він потенційно невичерпно багатий. І саме ліцей повинен допомогти дитині заглянути в себе і визначити набір цінностей, які узгоджуються з її неповторною людською сутністю, які забезпечуватимуть її компетентність як громадянина, патріота, члена колективу, сім’янина, особистості. Саме у цьому я вбачаю своє основне завдання як класного керівника.
        Досягнення людиною життєвого успіху є однією з найважливіших проблем, які постали перед людством у XXI столітті.  Успіх людини, як показує досвід, залежить, насамперед, від її компетентності. Погоджуюсь із твердженням англійського філософа Едмунда Берка: «Людина народжена не для того, щоб бути весь час щасливою – це неможливо. Вона народжена, щоб бути Людиною. Потрібно вступати в життя так, як ідуть в бій: хоробро і підготовлено».  Життєва компетентність дітей – основа розвитку особистості. Щоб мати можливість знайти своє місце в житті, молода людина, на мою думку, повинна володіти такими якостями:

  • мати життєве кредо, мету у житті;
  • орієнтуватись у системі загальнолюдських  цінностей;
  • робити правильний  життєвий вибір;
  • самостійно і критично мислити;
  • усвідомлювати, де і яким чином здобуті знання можуть бути використані;
  • грамотно працювати з інформацією;
  • бути здатною генерувати нові ідеї, творчо мислити;
  • бути комунікабельною, контактною у різних соціальних групах;
  • вміти самостійно працювати над розвитком духовності та інтелекту;
  • бути конкурентоспроможною у сучасній ринковій економіці;
  • приймати рішення і нести відповідальність за їх реалізацію.

Автор: викладач Симоненко Світлана Юхимівна

СТАТТЯ

"Кременчук у роки Великої Вітчизняної війни"

Стаття присвячується Дню визволення Кременчука від німецько-фашистських загарбників. Хочеться вклонитися кременчужанам, які брали активну участь у воєнних діях на фронтах та у підпіллі, які ціною власного життя здобули для нас квітуче сьогодення та майбутнє.

Автор Кравцова С.Б.

ПРОЕКТ РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2015 рік

Методична розробка

відкритого виховного заходу

"Ми нація єдина, твої ми діти, Україно!"

Розробка відкритого виховного заходу спрямована на виховання любові до своєї Батьківщини, піднесення патріотичного духу серед підлітків.

Під час виховного заходу ліцеїсти згадують нещодавні та вже минулі події, що відбувалися на території України. Учні розширюють знання про природно-ресурсний потенціал та вигідне географічне положення нашої держави. Цікаві факти про українську мову, пісню, танок, культуру та традиції не залишають байдужим жодного глядача. На прикладах відомих українців про величезний внесок у розвиток світової науки, культури, спорту в дітей формується прагнення у до досягнення життєвих цілей.

Учні усвідомлюють необхідність збереження та подальший розвиток культурних надбань українського народу; необхідність толерантного ставлення до меншин, що проживають на території нашої країни; необхідність збереження єдності та територіальної цілісності України.

Виховний момент простежується протягом усього заходу. При проведенні свята спрямовується увага на патріотичне виховання. Розширюється кругозір і обізнаність учнів про рідну країну.

Використовуються різноманітні форми роботи з аудиторією. Серед них: показ відеороликів, вікторина. Виховна година супроводжується виступом танцювального колективу ліцею та піснею у виконанні учениць ліцею.

Розробка виховного заходу може бути використана в роботі викладачами та майстрами в/н.

викладачі О.В. Стасовська

О.С. Фурс

К.С. Безклинська

Методична розробка 

відкритого виховного заходу

"Я люблю економіку"

Розробка відкритого виховного заходу спрямована на розширення наукового кругозору учнів з економіки. У чіткій і лаконічній формі підсумовуються вже набуті знання і створюються умови для подальшого заохочення у вивченні предмету.

Для донесення до учнів необхідності і важливості вивчення економіки пропонуються конкретні завдання, що потребують максимальних знань і уважності.

При проведенні гри спрямовується увага учнів на культуру поведінки у суспільстві, формується почуття колективізму, вміння приходити на допомогу.

Використовуються різноманітні форми роботи з аудиторією. Серед них: перевірка теоретичних знань, логічного мислення, вміння працювати в колективі, знаходити вихід з різноманітних життєвих ситуацій.

Методична розробка може бути повністю використання викладачами економіки  для проведення свята, або її окремі елементи -  для різнобарвності повсякденних уроків. 

викладач О.С. Фурс

Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz