Вівторок, 07.05.2024, 13:40
Вітаю Вас Гість | RSS

Регіональний центр професійно-технічної освіти №1 м.Кременчука

Каталог файлів

Головна » Файли » Методична скарбниця » Статті

Формування життєвої компетентності через виховання всебічно та гармонійно розвиненої особистості
[ Викачати з сервера (71.0 Kb) ] 29.09.2014, 19:56

ДОПОВІДЬ

"Формування життєвої компетентності через виховання всебічно та гармонійно розвиненої особистості"

       Шлях України у щасливе майбутнє пролягає через виховання. Виховання в житті людей – первинне і головне, усе інше – його наслідки. Там, де виховання відкладають «до кращих часів» і починають вирішувати інші, загальніші і важливіші, як здається, проблеми, ці кращі часи не настають ніколи. Виховання – це саме життя, а життя «на потім» відкласти не можна.
       Виховання - це процес соціальний в найширшому  розумінні. З усім складним світом навколишньої дійсності дитина входить у безкінечне число відносин, кожна з яких незмінно розвивається, переплітається з іншими відносинами, ускладнюється  моральним і фізичним зростанням самої дитини. Завдання класного керівника – спрямувати цей розвиток і керувати ним
       «Діти живуть щохвилини, щогодини, щодня, живуть невпинно й безупинно,» - писав великий педагог Ш. Амонашвілі. Шкільне життя -це лише частина цілісного процесу життєдіяльності дитини. Я переконана, що на кожному ступені розвитку особистості школа, ліцей а зокрема і класні керівники, повинні створювати умови для повноцінної життєдіяльності дитини. Повнота, яскравість думок, почуттів, образів, які переживають учні у навчально-виховному процесі, - необхідна умова розквіту їхньої індивідуальності. Учень – це завжди Людина з великої літери, тому що він потенційно невичерпно багатий. І саме ліцей повинен допомогти дитині заглянути в себе і визначити набір цінностей, які узгоджуються з її неповторною людською сутністю, які забезпечуватимуть її компетентність як громадянина, патріота, члена колективу, сім’янина, особистості. Саме у цьому я вбачаю своє основне завдання як класного керівника.
        Досягнення людиною життєвого успіху є однією з найважливіших проблем, які постали перед людством у XXI столітті.  Успіх людини, як показує досвід, залежить, насамперед, від її компетентності. Погоджуюсь із твердженням англійського філософа Едмунда Берка: «Людина народжена не для того, щоб бути весь час щасливою – це неможливо. Вона народжена, щоб бути Людиною. Потрібно вступати в життя так, як ідуть в бій: хоробро і підготовлено».  Життєва компетентність дітей – основа розвитку особистості. Щоб мати можливість знайти своє місце в житті, молода людина, на мою думку, повинна володіти такими якостями:

  • мати життєве кредо, мету у житті;
  • орієнтуватись у системі загальнолюдських  цінностей;
  • робити правильний  життєвий вибір;
  • самостійно і критично мислити;
  • усвідомлювати, де і яким чином здобуті знання можуть бути використані;
  • грамотно працювати з інформацією;
  • бути здатною генерувати нові ідеї, творчо мислити;
  • бути комунікабельною, контактною у різних соціальних групах;
  • вміти самостійно працювати над розвитком духовності та інтелекту;
  • бути конкурентоспроможною у сучасній ринковій економіці;
  • приймати рішення і нести відповідальність за їх реалізацію.

Автор: викладач Симоненко Світлана Юхимівна

Повністю доповідь можна скачати вище

Категорія: Статті | Додав: KPLNP
Переглядів: 1746 | Завантажень: 197 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 Sergreugh  
0
<a href=http://zmkshop.ru/tseny/>быстровозводимые разборные гаражи</a>

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz