П`ятниця, 19.04.2024, 13:24
Вітаю Вас Гість | RSS

Регіональний центр професійно-технічної освіти №1 м.Кременчука

Методична робота

Методична робота в ліцеї спрямована на оновлення змісту освіти, інформаційне та методичне забезпечення навчально–виробничого і навчально–виховного процесу, впровадження нових технологій, форм і методів професійної підготовки учнів, впровадження передового педагогічного досвіду.

Система методичної роботи у ДНЗ «Кременчуцький професійний ліцей нафтопереробної промисловості» будується таким чином, щоб створити належні умови для підвищення професійної майстерності кожного педагогічного працівника. Структура науково-методичної роботи органічно поєднує розгляд основних науково-методичних проблем педагогічними радами, науковий пошук предметних об’єднань та творчих груп із вивчення та впровадження ефективних освітніх технологій, тісну співпрацю з Полтавським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти, Навчально методичним центром у Полтавській області.

В ліцеї здійснюється індивідуальна та колективна методична робота. Різновидом колективної методичної роботи в ліцеї є:

  • педагогічна рада;

  • методичні комісії;

  • інструктивно-методичні наради;

  •  семінари.

Індивідуальні форми методичної роботи:

  • стажування;

  • самоосвіта;

  •   взаємовідвідування уроків;

  •   наставництво.

З боку керівників надається методична допомога педагогічним працівникам і вона включає:

  •  надання допомоги у самоосвіті;

  • вивчення та аналіз роботи педагогічних працівників;

  • відвідування відкритих уроків.

В ліцеї з початку року видається наказ „Про організацію методичної роботи”,  «Про роботу шкіл передового досвіду», затверджено річний план роботи ліцею, затверджено план роботи методичного кабінету. Згідно наказу створено 5 методичних комісії (нафтохімічний профіль, будівельний профіль, природничо – математичного напрямку, гуманітарного циклу, кухарі).

Педагогічний колектив ліцею має значний творчий потенціал та працює над єдиною методичною темою „Удосконалення системи розвивального навчання ”.

Робота методичних комісій спрямована на підвищення фахового рівня колективу, удосконалення комплексно – методичного забезпечення професій навчально-методичної бази кабінетів і лабораторій.

В ліцеї здійснюється інформаційна робота та робота з інформаційно-методичного забезпечення навчально-виховного процесу.

Роль центру інформаційного забезпечення навчально-виховного процесу в ліцеї виконує бібліотека та навчальний комп’ютерний комплекс. Протягом навчального року бібліотекою проводиться робота по добору методичної літератури за єдиною методичною темою ліцею.

Бібліотека, методичний кабінет, кабінети керівників ліцею, викладачів укомплектовано одиничними примірниками, комплектами підручників з предметів відповідно до контингенту учнів, періодичними виданнями: „Освіта України”, „Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України”, „Професійно-технічна освіта”, „Професійно-технічна освіта в Україні”,«Безпека життєдіяльності», «Охорона праці».

Довідково-інформаційне обслуговування педпрацівників орієнтовано на єдину методичну тему ліцею і визначається в таких напрямках:

  • виявлення інформаційних потреб;

  • обслуговування педпрацівників у режимі вибіркового розповсюдження інформації;

  • індивідуальне інформаційне обслуговування по разових запитах;

  • інформаційне обслуговування керівників ліцею;

  • постійно діючі виставки літератури, інформаційні стенди.

Центром методичної роботи в ліцеї є методичний кабінет та читальна зала в бібліотеці, оснащення і оформлення якого створює необхідні умови для підготовки викладачів і майстрів виробничого навчання до занять та позаурочних заходів індивідуальної методичної роботи і самоосвіти.

В методичному кабінеті та читальній залі зосереджені нормативні та інструктивні матеріали, які необхідні для організації навчального процесу: навчальна документація, педагогічна і методична література, дидактичні матеріали.

В ліцеї традиційно приділяється увага зміцненню навчально-методичного забезпечення професійної підготовки учнів, формуванню поурочного методичного забезпечення дидактичним матеріалом, впровадженню нетрадиційних форм методичної роботи, проведенню нетрадиційних уроків: бінарних, інтегрованих на основі міжпредметних зв'язків, забезпеченню єдності професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки. Але в цьому напрямку треба ще достатньо працювати та оновлювати створені та напрацьовані матеріали. Більше уваги приділяти вивченню та впровадженню передового педагогічного досвіду.

Система підвищення кваліфікації та фахової майстерності здійснюється  на базі Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти (м. Київ), Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Педагогічні працівники відповідно до графіків своєчасно проходять підвищення кваліфікації та стажування.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz