Неділя, 19.05.2024, 04:10
Вітаю Вас Гість | RSS

Регіональний центр професійно-технічної освіти №1 м.Кременчука

Каталог файлів

Головна » Файли » Методична скарбниця

У розділі матеріалів: 28
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 »

Методична розробка

відкритого виховного заходу

"Ми нація єдина, твої ми діти, Україно!"

Розробка відкритого виховного заходу спрямована на виховання любові до своєї Батьківщини, піднесення патріотичного духу серед підлітків.

Під час виховного заходу ліцеїсти згадують нещодавні та вже минулі події, що відбувалися на території України. Учні розширюють знання про природно-ресурсний потенціал та вигідне географічне положення нашої держави. Цікаві факти про українську мову, пісню, танок, культуру та традиції не залишають байдужим жодного глядача. На прикладах відомих українців про величезний внесок у розвиток світової науки, культури, спорту в дітей формується прагнення у до досягнення життєвих цілей.

Учні усвідомлюють необхідність збереження та подальший розвиток культурних надбань українського народу; необхідність толерантного ставлення до меншин, що проживають на території нашої країни; необхідність збереження єдності та територіальної цілісності України.

Виховний момент простежується протягом усього заходу. При проведенні свята спрямовується увага на патріотичне виховання. Розширюється кругозір і обізнаність учнів про рідну країну.

Використовуються різноманітні форми роботи з аудиторією. Серед них: показ відеороликів, вікторина. Виховна година супроводжується виступом танцювального колективу ліцею та піснею у виконанні учениць ліцею.

Розробка виховного заходу може бути використана в роботі викладачами та майстрами в/н.

викладачі О.В. Стасовська

О.С. Фурс

К.С. Безклинська

Методична розробка 

відкритого виховного заходу

"Я люблю економіку"

Розробка відкритого виховного заходу спрямована на розширення наукового кругозору учнів з економіки. У чіткій і лаконічній формі підсумовуються вже набуті знання і створюються умови для подальшого заохочення у вивченні предмету.

Для донесення до учнів необхідності і важливості вивчення економіки пропонуються конкретні завдання, що потребують максимальних знань і уважності.

При проведенні гри спрямовується увага учнів на культуру поведінки у суспільстві, формується почуття колективізму, вміння приходити на допомогу.

Використовуються різноманітні форми роботи з аудиторією. Серед них: перевірка теоретичних знань, логічного мислення, вміння працювати в колективі, знаходити вихід з різноманітних життєвих ситуацій.

Методична розробка може бути повністю використання викладачами економіки  для проведення свята, або її окремі елементи -  для різнобарвності повсякденних уроків. 

викладач О.С. Фурс

Методична розробка уроку

з  економіки

"Безробіття, його причини та види"

На даному уроці формуються знання учнів про безробіття, його види та причини. Обраний вид уроку сприяє розвитку навичок самостійної роботи, удосконаленню комунікабельності учнів.

Викладач у даній методичній розробці використовує такі методи інтерактивного навчання: проектні технології, робота в групах, використання інформаційних технологій. Учні працюють в групах, що розвиває їх комунікативні здібності. У навчанні та самонавчанні ефективно та раціонально використовуються елементи інформаційних технологій. Пізнавальний інтерес учнів реалізується в підготовці теоретичного матеріалу на конкретну тему.

Запропонований метод формування нових знань з використанням елементів інформаційних технологій сприяє розвитку пізнавальних навичок учнів. Пізнавальний інтерес формується у кожного учня і має логічне  продовження на наступних уроках.

викладач О.С. Фурс

Майстер-клас
по нанесенню клею на плити утеплювача, кріплення листів

МЕТА: ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ОВОЛОДІННЯ СУЧАСНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ ВИРОБНИЦТВА, РОЗВИВАТИ ЗНАННЯ, ВМІННЯ,НАВИЧКИ ТА ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ.

Завдання:
  • передача майстром  в/н свого досвіду  шляхом прямого і коментованого показу послідовності дій, методів, прийомів і  форм виробничої діяльності; 
  • надання допомоги слухачам в ознайомленні з методами   нанесення клею на плити  утеплювача, кріплення листів.
  • спільне відпрацювання прийомів: нанесення клею на плити утеплювача, кріплення листів.
Майстер виробничого навчання 
Москаленко Вікторія Іванівна

Методична розробка

виховного заходу

"Душа поетова святая живе в святих його речах..."

Методична розробка Першого уроку складена відповідно до запропонованої теми з нагоди 200-річчя від дня народження Т.Г. Шевченка.

Проблемна мета розробки – допомогти викладачам проводити заходи, присвячені Кобзарю.

Запропонований конспект виховного заходу репрезентує механізми формування усвідомлення учнями значущості таланту видатного поета,  художника і мислителя Т. Г. Шевченка. Методи і прийоми, використані під час проведення Першого уроку, допоможуть педагогам виховувати в учнів почуття патріотизму, справедливості та гордості за кращих синів українського народу.

Методична розробка розрахована на викладачів професійно-технічних закладів.

Симоненко Світлана Юхимівна

Мухіна Оксана Йосипівна

Черненко Людмила Василівна

Стаття на тему:

"Форми та результати правоосвітньої роботи з батьками"

Україна – національна демократична і правова держава. Але існує ряд соціально-економічних і правничих проблем, які, на жаль, розвиваються разом з молодою країною. Процес цей надзвичайно складний і багатогранний. У життя наше приходять нові поняття і прагнення, які не всі можуть адекватно сприйняти і реалізувати. Це породжує зневіру, бездуховність, схиляння перед чужим і наносним, втрату своїх історичних культурних і духовних цінностей.

У суспільстві це викликає занепокоєння і стимулює процес пошуку шляхів для виходу із ситуації, що складається.

Одним словом, як говорив апостол Павло, треба виховувати людину, для якої духовність і законослухняність «вище від усякого начальства,  і влади, і сили, і панування…».

                                                                                                                       Ю.М.Дусмурадов

Методична розробка 

відкритого виховного заходу 

"Я люблю біологію"

Розробка відкритого виховного заходу спрямована на розширення наукового кругозору учнів з біології. У чіткій і лаконічній формі підсумовуються вже набуті знання і створюються умови для подальшого заохочення у вивченні предмету.

Для донесення до учнів необхідності і важливості вивчення біології пропонуються конкретні завдання, що потребують максимальних знань і уважності.

    При проведенні гри спрямовується увага учнів на культуру поведінки у суспільстві, формується почуття колективізму, вміння приходити на допомогу.

Використовуються різноманітні форми роботи з аудиторією. Серед них: перевірка теоретичних знань, логічного мислення, вміння працювати в колективі, знаходити вихід з різноманітних життєвих ситуацій.

Методична розробка може бути повністю використання викладачами біології для проведення свята, або її окремі елементи -  для різнобарвності повсякденних уроків.
О.С.Фурс

Завдання з олімпіади 

на тему "Пожежна безпека" з предмету охорона праці

Робота містить особистий досвід викладача спецтехнології з професії «Лаборант хімічного аналізу» та викладача інформатики.

Дана розробка представляє олімпіаду з охорони праці з елементами інформаційних технологій.

Завдання олімпіади спрямовані на удосконалення умінь та знань учнів про пожежну безпеку на виробництві – використання вогнегасних речовин та матеріалів, пожежної техніки та пристроїв; техніку безпеки при роботі за комп’ютером та правила поводження в кабінеті інформатики; оцінки небезпеки різних ситуацій в умовах виробництва.

Дані матеріали можуть бути використані в навчальних закладах, де готують лаборантів хімічного аналізу.

Г.В.Шеремет

К.С.Безклинська

Методична розробка

уроку з інформатики

"Графічні схеми базових структур алгоритмів"

Методична розробка складена за програмою «Інформатика 10-11 класи. Рівень стандарту, академічний рівень». Тема програми з інформатики № 1 «Моделювання. Основи алгоритмізації» - 5 годин. Тема уроку «Графічні схеми базових структур алгоритмів».

Запропонований конспект уроку містить досвід роботи викладача інформатики Безклинської К.С., щодо використання на уроках при поясненні нового матеріалу презентацій, елементів гри та логічних головоломок. При формуванні практичних умінь і навичок, під час виконання практичного завдання учні вчаться самостійно використовувати отриману інформацію, розвивати логічне мислення та вміння орієнтуватися в інформаційному просторі.

Ці форми роботи розвивають ініціативу та самостійність учнів. Навчальна діяльність учнів відбувається більш успішно, бо розвивається пізнавальний інтерес. Є потреби в одержанні умінь і навичок.

Безклинська К.С.

Методична розробка

уроку економіки на тему:

 «Підприємництво. Організаційно-економічні форми підприємництва»

Методична розробка містить досвід роботи викладача економіки Фурс О.С, щодо використання на уроках елементів інформаційних технологій, проблемних запитання, елементів медіаосвіти, випереджальних завдань учням. Перевірка раніше вивченого матеріалу здійснюється у вигляді самостійної роботи з самоперевіркою учнів. При вивченні нового матеріалу використовуються різноманітні форми роботи. Формування нових знань базується на використовувати вже набуті знання, розвиваються навички самостійної роботи при підготовці випереджального завдання, а також розвиваються вміння знаходити міжпредметні зв’язки  і застосовувати їх в повсякденному житті. Різноманітні форми роботи на уроці розвивають комунікативні, пізнавальні та загальноосвітні навички, навички роботи в групах, вміння відстоювати власну точку зору, чітко і лаконічно висловлювати думки. Головне – навчальна діяльність учнів відбувається більш успішно, бо розвивається пізнавальний інтерес. Наявні потреби в одержанні умінь і навичок.

Запровадження елементів інформаційних технологій дає можливість розвивати увагу учнів і пізнавальний інтерес до теми, предмету.

Набутий досвід дозволяє кожному самореалізуватися на наступних уроках. Розкрити себе і свої здібності, щоб впевнено і цілеспрямовано розвивати їх в подальшому житті.

Фурс  О.С.

1-10 11-20 21-28
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz